Subject: Rail Balticu raudteetrassi lõigu „Tootsi-Pärnu“ ehitusprojekti keskkonnamõju hindamise aruanne
From: "Janis Erilaid" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Kaarel Ilustrumm" <[email-masked]>, <[email-masked]>,Märt Maadla <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Dec 2023 12:16:45 +0200

Tere!

Saime kätte Teie tagasiside Rail Balticu raudteetrassi lõigu
„Tootsi-Pärnu“ ehitusprojekti keskkonnamõju hindamise aruandele.

Sooviksin täpsustada Teie märkust seoses Via Baltica Pärnu suure
ümbersõiduga. Järgmises KHM versioonis lisame joonistele Pärnu suure
ümbersõidu planeerigukoridori aga seoses lõikumise täpsema lahendusega on
2021 aastal vastu võetud otsus (TRAM poolt oli tookord kaasatud Kaido
Padar), et sellega RB projekti raames täpsemalt arvestama ei pea.

Me võime teha järgmisel nädalal kiire koosoleku antud teemal, kus ma
võiksin põgusalt olukorda ja kunagist arutelu tutvustada. Palun andke
märku oma arvamusest!

Tervitades/Best regards

Janis Erilaid

Design manager/Projekteerimise projektijuht

+37254410415

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]